email:amadeo@siol.net

Iskanje

Destinacija
Termin
Cenovni razpon(od - do)

Prijava na mailing

Želite biti obveščeni o novostih in ugodnostih?

Prijavite se.

Splošni Pogoji

Amadeo spletni portali d.o.o.
Trg republike 3, Ljubljana
Globalturist je blagovna znamka podjetja Amadeo d.o.o.
Kontakti:
amadeo@siol.net
globalturist@siol.net
www.globalturist.si
www.pocitnice-turcija.si
T: 040 750 448

Amadeo d.o.o. je lastnik spletnih portalov www.globalturist.si; www.pocitnice-turcija.si.

Amadeo d.o.o.
je posrednik pri prodaji turističnih paketov večine domačih (INTELEKTA, PALMA, OASIS, SAJKO, OSKAR, B2B MORJE MOŽNOSTI, POZEJDON TURIZEM.....) in renomiranih tujih organizatorjev počitnic, izletov in potovanj. Za posredovanje ponudb in rezervacijo strankam ne zaračunavamo posredniških stroškov, razen prijavnine.

Delovni čas:
Želimo biti moderna in učinkovita turistična agencija. Zato se trudimo, da vse ponudbe najdete na naši spletni strani, da vam na vsa povpraševanja odgovorimo po telefonu, elektronski pošti ali preko spletne strani ter vam s tem prihranimo odvečne poti.
- na povpraševanja preko spletne strani in po elektronski pošti odgovarjamo ažurno 7 dni v tednu.
- za telefonske klice smo vam na voljo vsak dan (razen ob nedeljah in praznikih) med 9.00 in 19.00 uro (v nujnih primerih nas seveda lahko pokličete kadarkoli na 040 750 448).


Vse rezervacije in plačila uredite preko telefona, spleta in elektronske pošte.

Če pa želite, pa nas lahko, na osnovi predhodnega dogovora, obiščete tudi v naši pisarni.

ZAKAJ Z NAMI?
- ker pri nas lahko rezervirate programe večine slovenskih in tujih turističnih agencij pod enakimi pogoji, kot če bi rezervacijo opravili neposredno pri njih. Iz množice različnih ponudb različnih organizatorjev vam bomo pomagali poiskati tisto, ki vam bo najbolj ustrezala, za vas bomo preverili vse aktualne, first minute in last minute ponudbe.
- ker lahko rezervacijo uredite preko elektronske pošte ali interneta
- ker preverjamo vaša povpraševanja po internetu vsak dan, 7 dni v tednu!

CENE IN GARANCIJA NAJNIŽJE CENE
Cene naših počitniških ponudb na spletno stran vnašamo ročno, zato je mogoče, da v določenem trenutku nimamo objavljene najugodnejše cene za izbrani aranžma. Prav tako je mogoče, da je objavljena cena nižja od tiste, ki jo boste prejeli ob povpraševanju, zato si pridržujemo pravico do spremembe objavljene cene.

Če na kakem drugem potovalnem portalu ali v potovalni agenciji zasledite ponudbo, ki v popolnosti ustreza naši ponudbi*, vendar za nižjo ceno, zahtevajte od nas, da vam pošljemo našo cenovno najugodnejšo ponudbo za konkretni počitniški paket.

SPOŠNI POGOJI ZA POTOVANJE


Podjetje Amadeo d.o.o. pod blagovno znamko Globalturist (v nadaljevanju agencija) prodaja turistične aranžmaje drugih organizatorjev potovanj in nastopa v vlogi pooblaščene agencije za prodajo njihovih aranžmajev.

Za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj veljajo njihovi Splošni pogoji, ki so razvidni iz njihovih cenikov oziroma programov. Splošni pogoji organizatorja so potniku na voljo v poslovalnici agencije in so hkrati objavljeni na spletni strani organizatorja. Potnik s prijavo potrjuje, da se je s temi pogoji seznanil.

Ob sklenitvi pogodbe agencija stranki zaračunava stroške prijavnine po veljavni tarifi na dan rezervacije. Trenutno znaša 15 € za rezervacijo potovanja.

Naknadne spremembe imena, števila potnikov, nastanitve (v kolikor so sploh še možne) se zaračunajo po ceniku organizatorja oz. minimalno 8 € po osebi.

Za pripravo ponudb po meri (dodatne ponudbe, ki niso objavljene na naši spletni strani) si pridržujemo pravico zaračunati dodatne stroške izdelave ponudbe.

Prevoz na počitniške destinacije je  praviloma organiziran s čarterskimi leti.
Odhodne ure poletov se lahko do odhoda spremenijo v skladu s pogoji letalskega prevoznika in splošnimi pogoji organizatorja.
V primeru premajhnega števila pontikov na letalu se lahko zgodi, da organizator počitnic združi v enem letu dve destinaciji, v temu primeru je na odhodu ali povratku možen vmesni postanek.

Letalski prevozi na vse destinacije so načeloma direktni. Večinoma boste leteli brez vmesnih postankov iz kraja odhoda do ciljne destinacije, nekaj pa je tudi kombiniranih letov. Tako se lahko zgodi, da se bo letalo na kratko, največ 45 minut, ustavilo na vmesni destinaciji in šele nato poletelo do vašega ciljnega kraja.

Včasih lahko pride tudi do spremembe odhodov oziroma prihodov letal in zamud. Seveda se bodo letalske družbe potrudile, da bodo leti potekali po načrtu, vendar pa kljub temu lahko pride do zamikov. Vzroki so predvsem prezaseden mednarodni zračni prostor ob koncu tedna, tehnični problemi ali slabe vremenske razmere in podobno.

V zadnjem času se zaradi vse večje konkurence v letalskem prometu vse več poletov odvija tudi ponoči. Posebno poglavje, kar se tiče sprememb odhodov in povratkov so tako letalski poleti, ki se vršijo okrog polnoči. Tukaj sprememba ure odhoda oz. povratka včasih pomeni tudi spremembo dneva odhoda oz. povratka. Glede na to, da si večina letalskih prevoznikov pridržuje pravico do sprememb ur poleta, pri Sredozemlju večinoma do 24 ur, svetujemo vsem potnikom, da si na dan odhoda in dan prihoda ne planirajo nobenih obveznosti.

Veliko strank je nezadovoljnih zaradi, po njihovem mnenju, neugodnih ur poletov, saj smatrajo, da so zaradi tega oškodovani in letujejo manj kot obljubljenih 7 dni oz. en teden. Vendar je potrebno upoštevati da tedenski aranžma res traja 7 dni, vendar boste od tega pol dneva porabili za prevoz na izbrano destinacijo, pol dneva pa za povratek v domovino.Ostane vam torej aktivnih šest dni počitnic.Seveda bi bilo na primer idealno odpotovati v soboto zgodaj zjutraj in se vračati nazaj šele naslednjo soboto pozno zvečer. Žal pa bi takšen aranžma trajal več kot 7 dni in pri počitnicah, ki so organizirane s čarterskimi leti, to ni izvedljivo.

Izbrana storitev v hotelu (zajtrk, polpenzion, polni penzion, all inclusive...) je potniku na voljo prvi dan od prihoda v hotel ter zadnji dan do odhoda iz hotela. Zaradi urnika poletov se zato lahko zgodi, da potnik npr. v primeru 7 dnevnega pol penziona, ne bo imel na voljo enako število zajtrkov oz večerij.

ZAVAROVANJE RIZIKA ODPOVEDI POTOVANJA
V primeru odpovedi potovanja nastopijo stroški odpovedi potovanja v skladu s pogoji posamičnega organizatorja.
Potnik se lahko stroškom odpovedi, ki so posledica bolezni, smrti ali nesreče njega samega ali njegovih najožjih sorodnikov (starši, otroci, zakonec), izogne z vplačilom Zavarovanja odpovedi ali Odstopnine, ki ga sklene sočasno z rezervacijo. Višino premije in zavarovalnih pogojev zavarovanja odpovedi določa izbrana zavarovalnica oz. organizator, če je ta storitev izvršena preko njega.
V primeru odpovedi aranžmaja pri vplačanem zavarovanju odpovednega rizika ima stranka pravico do povračila celotnega vplačanega zneska zmanjšanega za stroške zavarovanja odpovedi in administrativne stroške agencije v višini 3% cene aranžmaja. Agencija stranki administrativnih stroškov ne zaračuna v primeru, če se stranka namesto vračila vplačanega zneska odloči, da bo ta znesek koristila kot dobroimetje pri agenciji in ga vnovčila pri nakupu drugega aranžmaja.


ODPOVEDNI STROŠKI
Potnik ima pravico do odpovedi potovanja na prijavnem mestu, kjer se je prijavil in to obvezno v pisni obliki, sicer se odpoved potovanja ne upošteva. V primeru, ko potnik odpove aranžma, ima agencija  pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Če potnik odpove aranžma, je dolžan agenciji povrniti stroške prijavnine v višini 15,00€ na pogodbo. Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve v katerem je potnik predložil odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje, višina odpovednih stroškov pa je tudi različna glede na organizatorja počitnic.
Primer tabele odpovednih stroškov*:
-do 30 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 10% cene aranžmaja (administrativni stroški);
-29 do 22 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 30% cene aranžmaja;
-21 do 15 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 50% cene aranžmaja;
-14 do 10 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 70% cene aranžmaja;
-9 do 2 delovna dneva pred dnevom pričetka opravljanja storitve - 80% cene aranžmaja:
-znotraj 48 ur pred začetkom opravljanja storitve - 100% cene aranžmaja.
*dejanska višina odpovednih stroškov je odvisna od spolšnih pogojev organizatorja

POTNIKOVE OBVEZNOSTI
Potnik je dolžan poskrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo obmejnim, carinskim, zdravstvenim in drugim predpisom svoje države, kakor tudi predpisom držav, v katere potuje; nadalje mora spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja, vodnikom ali izvajalcem storitve. V kolikor ne bi upošteval svojih obveznosti iz tega člena, potnik odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator oziroma pooblaščena agencija pa odklanjata vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru.

Potniki so dolžni upoštevati organizatorjeve informacije o potrebnih vizumih, morebitnih posebnostih glede veljavnosti potnih listin v času vstopa v tujo državo in zdravstvenih formalnosti, ki so potrebne za potovanje in bivanje v namembnem kraju potovanja ter pravočasno poskrbeti za zadostitev mejnim in zdravstvenim pogojem in obveznostim.

PRIJAVE IN VPLAČILA
Ob prijavi plačate 30% celotne vrednosti aranžmaja, preostalih 70% cene aranžmaja pa je treba poravnati vsaj 15 dni pred odhodom.
Potnik ob prijavi podpiše pogodbo o rezervaciji. Na ta način postane vse, kar je navedeno v teh pogojih oziroma pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost tako za potnika kot za organizatorja.

V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oz. posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Potnikov sprejem ponudbe je zavezujoč. Potnik lahko odstopi od pogodbe o potovanju le v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja, ki so vsebovana v Splošnih pogojih vsakega posamičnega organizatorja.

Za zavezujoč sprejem ponudbe s strani potnika se poleg podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki po telefonu, el.pošti ali internetu, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, njihove rojstne datume in naslove stalnega ter morebitnega začasnega prebivališča in iz katerega je nedvoumno razvidno, da potnik pooblašča agencijo, da zanj izvrši rezervacijo.
Potnik je dolžan naročeno storitev plačati v roku 3 dni od naročila, razen če v posebnih pogojih ali ponudbi ni določen krajši ali daljši rok, pri čemer je rok plačila bistvena sestavina pogodbe o potovanju. V primeru, da potnik ne plača v tem roku, se šteje, da je pogodba razveljavljena po samem zakonu. V takšnem primeru agencija zaračuna potniku nastale odpovedne stroške v skladu z veljavnimi splošnimi pogoji organizatorja.


Imetnikom kreditnih kartic NLB MASTERCARD, NLB VISA, NLB KARANTA in DINERS pa omogočamo tudi plačilo na obroke.
Stroški obročnega plačila so odvisni od števila obrokov in vrste kreditne kartice, izračun prejmete ob povpraševanju.

REKLAMACIJE
V primeru reklamacije izvršenih storitev v organizaciji odgovornega organizatorja agencija potniku pomaga in svetuje pri rešitvi ter pomaga pri uveljavljanju pravic potnika pri organizatorju.
Agencija kot posrednik ne odgovarja za kakršnekoli kršitve storitev, ki jih za potnika organizira in nudi odgovorni organizator.

UPORABA PODATKOV

Vse pridobljene podatke o potnikih varuje agencija v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Šteje se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje.


Globalturist je blagovna znamka podjetja Amadeo d.o.o., Trg republike 3, Ljubljana.
Amadeo d.o.o. je lastnik spletnih portalov www.globalturist.si; www.pocitnice-turcija.si.
Na podlagi odločbe GZS z dne 21.8.2012 št. 10972 je podjetje Amadeo d.o.o. imetnik licence za prodajo turističnih aranžmajev (št.licence 1387).


V Ljubljani, 27.9.2012